Hulp nodig bij de toeslagenaffaire?
Neem contact met ons op
Bent u in de problemen gekomen door de (kinderopvang)toeslag-affaire van de Belastingdienst? Los van wat de overheid en Belastingdienst gaan doen, bieden we u alvast hulp, want we begrijpen dat de toeslagenaffaire grote gevolgen heeft voor uw leven en uw financiën.
Heeft u bij ons incassomaatregelen door een betalingsachterstand op uw creditcard of Doorlopend Krediet? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020 – 6 600 546. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. Samen met u bekijken we uw situatie en welke hulp u van ons kunt krijgen, zoals bijvoorbeeld het inzetten van een adempauze.
Bel met 020 - 6 600 546
Veelgestelde vragen over de hulp bij de toeslagenaffaire
- Wat is een adempauze?
Bij een adempauze worden voor een afgesproken periode, lopende incassomaatregelen op al bestaande betalingsachterstanden gepauzeerd. Er wordt dan bijvoorbeeld geen beslag gelegd vanwege bestaande schulden. Uw lopende betalingen lopen wel gewoon door.
- Betaal ik dan een jaar lang helemaal geen maandbedragen meer?
Uw maandelijkse betalingsverplichtingen lopen gewoon door. Alleen de incassomaatregelen als gevolg van een betalingsachterstand worden gepauzeerd.
- Heeft jullie hulp invloed op de regeling die ik al heb met de Belastingdienst?
De hulp die u van ons krijgt, staat los van de regeling die met u is getroffen door de Belastingdienst. Door u bij ons aan te melden, krijgt u alvast onze hulp. Samen met andere banken, brancheverenigingen en sectoren als de zorg en energie, zijn we nog in gesprek met de Belastingdienst om tot goede afspraken te komen waarmee we gedupeerde klanten zoals u verder kunnen helpen.