Wijziging jaarbijdrage
U heeft een bericht ontvangen over de wijziging van uw jaarlijkse bijdrage. Hieronder vindt u de meeste gestelde vragen:
- Waarom heb ik een bericht gekregen over de wijziging van mijn jaarlijkse bijdrage?
Wij hebben onze administratie doorgelopen en hierbij hebben wij vastgesteld dat bij een klein aantal klanten niet de juiste jaarlijkse bijdrage in rekening wordt gebracht. Dit heeft verschillende oorzaken, zo hebben wij in het verleden creditcards overgenomen van derde partijen of is er sprake van een administratieve fout. Om dit te corrigeren wordt vanaf 1 maart 2022 de jaarlijkse bijdrage voor alle klanten gelijk getrokken.
- Hoe kan ik mijn Card opzeggen?
Heeft u de creditcard niet meer nodig? Dan kunt u deze hier opzeggen. Houdt u rekening met een maand opzegtermijn.
- Mijn jaarlijks bijdrage wijzigt, verandert er nog meer?
Naast de hoogte van de jaarlijkse bijdrage verandert er verder niets. U kunt uw huidige creditcard gewoon blijven gebruiken. U kunt er wereldwijd veilig en makkelijk mee betalen. Daarnaast zijn vrijwel alle aankopen die u online doet met uw ICS Card beschermd met de Aflevergarantie.
- Mijn jaarlijkse bijdrage wordt gewijzigd, geldt dit ook voor de Extra Card?
- In het bericht dat u van ons heeft ontvangen staat vermeld voor welke producten de wijziging geldt. Alleen wanneer de Extra Card in het bericht wordt genoemd, wijzigt ook deze jaarlijkse bijdrage.
- Wordt de jaarlijkse bijdrage automatisch gewijzigd?
U hoeft niks te doen. De wijziging wordt inderdaad automatisch uitgevoerd. In het bericht dat u van ons heeft ontvangen kunt u terug vinden op welke datum de nieuwe jaarlijkse bijdrage voor het eerst in rekening wordt gebracht.
- Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Heeft u een andere vraag dan kunt u gerust contact met ons opnemen.