Bestelling niet geleverd? Zo krijgt u uw aankoopbedrag terug

18 mei 2020

Het is duidelijk: voorlopig blijven we waar mogelijk veilig thuis. Naar de bioscoop, een restaurant of een avondje borrelen gaat nog niet. Gelukkig kunt u wel online winkelen of eten bestellen. Of van dit moment gebruik maken om bijvoorbeeld uw interieur te transformeren. Maar wat doet u als uw nieuwe stoel niet wordt geleverd?

Waar blijft mijn bestelling?

Na een betrouwbaar uitziend bestelproces wacht u geduldig tot uw stoel wordt bezorgd. De langere levertijden in verband met het coronavirus neemt u voor lief. Maar als de stoel na drie weken nog steeds niet in uw woonkamer staat, gaat u op onderzoek uit. Balend constateert u dat de webshop niet meer bestaat. Uw bestelling zal waarschijnlijk nooit aankomen. U bent opgelicht!

Geld terug door aflevergarantie

Met de aflevergarantie van ICS zijn vrijwel al uw aankopen standaard beschermd. Ook van malafide webwinkels. Wordt uw product niet op tijd, verkeerd of helemaal niet geleverd? Dan stort ICS het aankoopbedrag terug op uw rekening. En kunt u met een gerust hart een andere stoel bestellen.

Hoe vraag ik mijn geld terug?

Wilt u een terugvordering indienen? Let dan op het volgende:

  • Kijk eerst of u eruit komt met de verkoper.
  • Lukt dit niet, of krijgt u geen reactie? Dan kunt u de transactie betwisten
  • We ontvangen uw betwisting graag zo snel mogelijk en in ieder geval binnen drie maanden.
  • Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

U kunt de terugvordering starten via onze website. Type ‘betwisten’ in het zoekveld en u wordt met een paar vragen naar de juiste oplossing geleid.

 

Nieuwsarchief: