De laatste dagen staat het nieuws er bol van: fietsmerk Van Moof is failliet gegaan. Wij hebben hierover dan ook veel vragen gekregen. Want u zult maar net een fiets bij ze hebben besteld die nog niet geleverd is. Bent u dan uw geld kwijt? Als u de fiets met uw ICS creditcard heeft betaald, kunt u met onze Aflevergarantie uw geld terugvragen. Dat is nou een van de voordelen van een ICS creditcard.
De Aflevergarantie - extra zekerheid bij online aankopen
Heeft u iets gekocht met uw creditcard en is het niet geleverd? U hoeft zich als klant van ICS geen zorgen te maken, want u heeft Aflevergarantie op bijna al uw aankopen. Dus ook als u een Van Moof-fiets heeft besteld en die niet wordt geleverd, kunt u een verzoek doen en het aankoopbedrag van uw bestelling via uw creditcard terugvragen.
Bekijk het artikel in de Algemene Voorwaarden over de Aflever- en Internetgarantie
Geld terugvragen - zo werkt het
Vul dit formulier in: Bestelde producten zijn niet/verkeerd geleverd of nep (pdf)
Kies op het formulier als reden van betwisting voor Keuze B – Mijn goederen of diensten zijn niet geleverd.
Stuur de volgende gegevens mee:
- Een kopie van uw rekeningoverzicht. Graag de betaling omcirkelen
- Een bewijs dat u contact heeft gehad met de verkopende partij
- Een gedetailleerde beschrijving van uw bestelling. Bijvoorbeeld een kopie van de orderbevestiging.
Terugstorten betaling
Kortom, heeft u een Van Moof-fiets besteld die niet geleverd wordt en die betaald is met uw ICS creditcard? Dan kunt u de aankoopsom terugvragen via de Aflevergarantie.