ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk.
Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de afdeling Klachtenmanagement van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter kunnen wij uw situatie beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:
of per post naar:
International Card Services BV
T.a.v. afdeling Klachtenmanagement
Antwoordnummer 242
1100 VB Diemen
Indien uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening(KiFiD) of bij een bevoegde rechter. Bent u consument en heeft u online een product of dienst bij of via ons afgenomen? Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees platform voor online geschillenbeslechting, het ODR-platform, die uw klacht naar het KiFiD zal doorsturen.
Indien u één van de volgende Cards heeft kan uw KiFiD klacht namens ICS worden afgehandeld door Klachtenmanagement van ABN AMRO:
ABN AMRO Creditcards (Classic, Gold en Visa) ABN AMRO Meespierson Cards (Classic en Gold), ICS Visa Cards (Prepaid, Panda, World, Gold en Platinum), ICS Mastercards (Prepaid, Classic, Gold en Black), ANWB Creditcards (Prepaid, Visa Classic, Silver, Gold, Mastercard), KNAC Mastercard, de Bijenkorf Card, BMW Visacard, Euroclix Mastercard, Ladytalk Mastercard, Mercedes Card en NSkiV Visa Card.