U wilt iets kopen maar de betaling met uw creditcard is niet gelukt. Herkenbaar en weet u niet waardoor dit komt?
Doe de 5 checks om de oorzaak te vinden
1. Heeft u voldoende saldo?
Check uw saldo via Creditcard Online of de ABN AMRO Creditcard app
2. Is uw Card nog geldig?
Check de vervaldatum van uw Card
3. Heeft u de juiste CVC-code en vervaldatum ingevoerd?
Check de CVC-code en vervaldatum op uw Card
4. Is uw Card geblokkeerd?
Check de status van uw Card via Creditcard Online of de ABN AMRO Creditcard app
5. Heeft u de juiste pincode gebruikt?
Check of uw pincode klopt. Pincode vergeten? Vraag een nieuwe code aan. Dit doet u door in te loggen op Creditcard Online en vervolgens via ‘gegevens en instellingen’. Let op, het kan enkele dagen duren voordat u een nieuwe code ontvangt
Komt u er met deze checks niet uit?
Neem dan contact op met onze servicedesk. Wij helpen u graag verder.