Controleer uw adres in Mijn ICS
Heeft u een e-mail gehad over het controleren van uw adres voor uw ICS creditcard? Op deze pagina leest u meer informatie hierover.
Veelgestelde vragen
- Hoe weet ik dat de e-mail over het controleren van mijn adres geen phishing is?
Goed dat u hierop let. Controleer altijd of het adres van de afzender klopt. Dit is voor onze e-mail over het doorgeven van uw BSN noreply@internet.icscards.nl.
U herkent valse e-mails als volgt:
- De e-mail is meestal niet persoonlijk, er staat 'beste klant' of 'geachte heer/mevrouw'
- In de e-mail wordt gevraagd om snel actie te ondernemen
- Reageert u niet direct op de e-mail, dan wordt er gedreigd met gevolgen zoals het een boete of het blokkeren van uw rekening
- Ook staat er een link in de e-mail, waarmee u naar een valse website gaat
- Uw mailprovider of spamfilter geeft meestal wel al aan dat de e-mail spam is
Lees ook: Zo herkent en meldt u valse e-mails
- Waarom moet ik mijn adres controleren?
Het is belangrijk dat het adres van uw ICS creditcard klopt. In sommige gevallen sturen we u belangrijke gegevens via de post. Klopt uw adres niet en komt deze post terug? Dan blokkeren we uw creditcard tijdelijk. U kunt uw ICS creditcard dan niet gebruiken én u mist misschien belangrijke informatie. Dat voorkomt u door uw adres te controleren.
- Hoe kan ik mijn adres precies controleren?
Dat gaat heel simpel via Mijn ICS. U regelt het in 1 minuut:
- Log in op Mijn ICS
- Klik op bovenaan de pagina op de knop Controleer
- Bevestig of wijzig uw adres
- Mijn adres klopt niet meer. Hoe pas ik dat aan?
Ook dat doet u makkelijk via Mijn ICS. Tijdens het controleren van uw gegevens kunt u uw adres aanpassen.
- Log in op Mijn ICS
- Klik op bovenaan de pagina op de knop Controleer
- Klik op Wijzig en voer uw nieuwe adres in
- Ik kan via Mijn ICS geen buitenlands adres opgeven. Hoe doe ik dat?
Vul alstublieft het contactformulier in om een buitenlands adres op te geven.
- Log in op Mijn ICS
- Klik op Gegevens en Instellingen en daarna op Contact opnemen
- Kies Mijn gegevens en instellingen bij Waar gaat uw vraag over?
- Vul uw nieuwe adres in bij Uw bericht