Bestelling via uw creditcard terugvragen: zo werkt de Aflevergarantie
Heeft u iets gekocht met uw creditcard, maar is het niet geleverd? Dan hoeft u zich als klant van ICS geen zorgen te maken, want u heeft Aflevergarantie op vrijwel al uw aankopen.
Bekijk hoe u hier een beroep op kunt doen en lees de voorwaarden.
Aankoopbedrag van een bestelling terugvragen
- Probeer eerst of u er met de verkoper uit kunt komen.
- Lukt dit niet, of heeft u na 7 dagen nog geen reactie? Dan kunt u de transactie betwisten.
- Vul dit formulier in: Bestelde producten zijn niet geleverd (pdf)
Bekijk de Algemene Voorwaarden
Video: Aflevergarantie, een gerust gevoel
Wat valt onder de Aflevergarantie?
Aflevergarantie: u kunt het aankoopbedrag van uw bestelling via uw creditcard terugvragen, als een bestelling niet is geleverd.
Onterechte afschrijving?
Heeft u een betaling met uw creditcard gedaan en komt de verkoper zijn afspraak niet na? Neem dan eerst contact op met de verkoper om samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Of reageert de verkoper niet? Dan kunt u de transactie betwisten.
Meer weten? Ga naar Onterechte afschrijving
Verzekering tegen verlies, diefstal en beschadiging? Lees meer over Aankoopverzekering.
Zoekt u informatie over:
Overzicht KlantenserviceNeem contact met ons op
-
Telefonisch
Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.
-
Contactformulier
Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn ICS.
-
Postadres
Postbus 23225, 1100 DS Diemen