Uw creditcard is geblokkeerd omdat een van de volgende situaties voor u geldt:
- U had op 1 oktober 2024 nog een saldo van meer dan € 50 openstaan
- U heeft aangegeven dat u uw creditcard zonder GBF niet meer wilt gebruiken
- U heeft uw gegevens niet op tijd, vóór 1 oktober, doorgegeven
- Uw creditcard zonder GBF past niet bij uw financiële situatie
Dit betekent dat u de creditcard en de verzekeringen die daarbij horen niet meer kunt gebruiken. U krijgt een deel van uw Card-bijdrage terug, als u deze vooruit heeft betaald. En als er een positief saldo op uw creditcard staat, dan maken we dit nadat uw rekening is gesloten over naar uw bankrekening.
Abonnementen en hotelreserveringen
Als u een abonnement heeft afgesloten via de creditcard, dan stopt die betaling zodra uw creditcard is geblokkeerd. Wilt u toch gebruikmaken van deze abonnementen? Vergeet dan niet om een andere betaalmethode door te geven aan het bedrijf waar u het abonnement heeft lopen.
Heeft u een hotelreservering gedaan waarbij u uw Card-gegevens heeft doorgegeven, dan kan het hotel geen afschrijvingen meer doen van uw creditcard. Neem contact op met het hotel om te voorkomen dat uw hotelreservering vervalt.