Mijn ABN AMRO creditcard werkt niet: 7 oplossingen

ABN AMRO creditcard niet geaccepteerd

Kunt u niet betalen met uw ABN AMRO creditcard? Met deze tips lost u het snel op:

  1. Heeft u een nieuwe ABN AMRO creditcard? Het kan zijn dat u uw creditcard nog moet activeren.
  2. Weet u zeker dat u de juiste pincode heeft gebruikt? U kunt altijd uw pincode opvragen.
  3. Bij online betalingen: het kan liggen aan uw wachtwoord.
  4. Werkt opdracht goedkeuren in de ABN AMRO Creditcard app niet? Voer de juiste toegangscode in. Of zorg ervoor dat de vingeradruk / gezichtsherkenning overeenkomt met het origineel.
  5. Bij betaalautomaten: check de chip en de magneetstrip van uw ABN AMRO creditcard. Nieuwe Card aanvragen.
  6. In winkels: check of uw ABN AMRO creditcard wel geaccepteerd wordt: dit ziet u aan het Visa / Mastercard logo.
  7. Misschien heeft u uw maandelijkse betaling niet voldaan. U kunt alsnog betalen in Creditcard Online.

Kunt u uw ABN AMRO creditcard nog steeds niet gebruiken? Wij staan voor u klaar om het op te lossen.
Neem contact op met ABN AMRO creditcard Services.

Neem contact met ons op

Telefonisch

Heeft u een vraag? We helpen u graag. Bel ons maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Contactformulier

Stuur een e-mail via het contactformulier in Creditcard Online.

Postadres

Postbus 23225, 1100 DS Diemen