Rekeningoverzicht (online) betalen
Via Creditcard Online en de ABN AMRO Creditcard app ziet u hoeveel u nog te besteden heeft met uw creditcard. Ook vindt u het openstaande saldo terug. Heeft u nog een bedrag openstaan?
Uw rekening betalen
Elke maand ontvangt u een rekeningoverzicht met daarop het openstaande saldo dat u moet terugbetalen. Met uw ABN AMRO creditcard heeft u 21 dagen de tijd om het openstaande saldo op de Card terug te betalen. U betaalt dan geen rente. U vindt de uiterste betaaldatum op uw rekeningoverzicht.
Betaalt u het volledige openstaande saldo van het rekeningoverzicht niet tijdig terug, dan blokkeren wij uw Card en kunnen wij vertragingsrente in rekening brengen over het openstaande saldo tot dit saldo volledig aan ons is terugbetaald.
Meer over rente en kosten van uw Card
Hoe betaal ik openstaande bedragen terug?
U kunt op de volgende manieren uw creditcardrekening betalen. Net wat u handig vindt.
- Via automatische incasso
Wilt u zeker weten dat u op tijd betaalt, zonder dat u iets hoeft te doen? Kies dan voor een automatische incasso. Dan schrijven wij het openstaande bedrag van uw bankrekening af. Dit gebeurt maandelijks, 5 tot 7 werkdagen, nadat uw nieuwe rekeningoverzicht online staat. - Met de ABN AMRO Creditcard app
Bij 'Overzicht' in de app ziet u hoeveel u heeft besteed. U kunt uw rekening meteen betalen met de app. De betaling die u doet met iDEAL wordt meestal direct verwerkt. Tussen 22.30 uur en 03.00 uur worden betalingen niet verwerkt. Betalingen die u dan doet worden na 03.00 uur bijgeschreven. Heeft u onze app al gedownload? Meer over de ABN AMRO Creditcard app. - In Creditcard Online
Via Creditcard Online doet u uw (extra) betaling via iDEAL. De betaling wordt meestal direct verwerkt op uw Card. Tussen 22.30 uur en 03.00 uur worden betalingen echter niet verwerkt. Betalingen die u dan doet via iDEAL worden na 03.00 uur bijgeschreven. Heeft u geen openstaand saldo? Lees dan meer over extra geld op uw rekeningoverzicht zetten. - Via internetbankieren
U kunt ook betalen via internetbankieren. Dit is vooral handig als u Creditcard Online nog niet gebruikt. De verwerking duurt 1 tot 2 werkdagen.
- Bekijk hier onze rekeningnummers
- ABN AMRO: NL75 ABNA 0844 9970 56 (BIC: ABNANL2A)
Vanaf een buitenlandse bankrekening:
- IBAN: NL75 ABNA 0844 9970 56
- BIC: ABNANL2A
- Adres: ABN AMRO BANK NV
Postbus 283
1000 EA Amsterdam
Belangrijk: vermeld bij uw betaling als omschrijving altijd uw ICS-klantnummer. Dit nummer vindt u in Creditcard Online en op uw rekeningoverzicht.
Betalingsregeling
Verwacht u dat u het minimaal te betalen bedrag, dat op uw rekeningoverzicht staat, niet kunt betalen? Of is uw ABN AMRO creditcard geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan is het belangrijk dat u er vroeg bij bent om het probleem op te lossen. Neem contact op met ons.
Zoekt u informatie over:
- Betalen met uw Card
- Pincode vergeten
- Contant geld opnemen
- Rekeningoverzicht (online) betalen
- Betalen met de ABN AMRO Creditcard app
- Geld overboeken van Card naar bank
- Betaalgegevens wijzigen
- Extra geld storten en sparen
- Contactloos betalen
- Mijn Card werkt niet: 7 oplossingen
- Tips voor terugbetalen
Neem contact met ons op
-
Telefonisch
Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.
-
Contactformulier
Stuur een e-mail via het contactformulier in Creditcard Online.
-
Postadres
Postbus 23225, 1100 DS Diemen